[Talk-cz] UIR-ZSJ import - last call ;-)

LM_1 flukas.robot+osm na gmail.com
Čtvrtek Leden 5 15:14:22 UTC 2012

Pár připomínek mám, ale celkem drobnosti:
neighbourhood může být kdekoliv - i jako část obce (neformální)
locality nemůže být ZSJ, protože tam nikdo nesídlí
na wiki je rozpor v definici hamlet - 300 obyvatel/vlastní
cedule/100-200 na stránce place=hamlet

No a ještě otázečka: Jsou nějak řešeny duplicity? Aby to nedopadlo jak
dibavod, kdy půlka řek je dodnes dvakrát...

LM_1