[Talk-cz] MTB mapa

Martin Tesar osmmtb na gmail.com
Čtvrtek Leden 5 18:05:21 UTC 2012

Zdravim,

mala pripominka, koukam ze na mape se renederuje napeti u rozvodu, bylo by
> asi lepsejsi ho tam davat v bezne pouzivanych jednotkach - tedy kV, ne ve
> V, zbytecne dlouhy cislo ...

diky za tip, uz jsem to opravoval driv, ale mel jsem problemy s konverzi
nekterych hodnot. Ted jsem to udelal jeste hloupeji a snad by to melo
fungovat lip, pro kV i pripadne MV.

> + mozna by nebylo od veci nekde nejak zobrazit, jak starej ten reneder je
> (datum na dlazdici?)
>
> to by se urcite hodilo, vytvaret aktualni overlay pouze se starim dlazdic,
ktera by byla defaultne vypnuta. Urcite by se to hodilo i v jinych mapach,
ne jen MTB. Nekdo by mohl vytvorit jednoduchy univerzalni skript, ktery by
se o to staral a klidne ho budu pouzivat.

Martin