[Talk-cz] MTB mapa

jzvc jzvc na tpfree.net
Sobota Leden 7 18:52:52 UTC 2012

Dne 4.1.2012 18:33, "Petr Morávek [Xificurk]" napsal(a):

> Nerenderuje se to ani na standardní OSM mape(.

Ale renederuje viz Benesovo namesti v Teplicich.

http://osm.org/go/0MKiNgl1m--

S namestim mam osobne trochu problem. Neb totez vyjadruje "pesi zonu",
coz je ovsem uplne neco jineho (a nikde neni receno, ze po namesti se
nemohou prohanet auta).  Nikde sem se taky nedocet, jestli (rekneme pri
klasickem ctvercovem namesti) udelat ulice kolem a to namesti vepsat
dovnitr jako tu plochu kde je vetsinou prave jen ten pesi provoz nebo
pouzit tu caru jako ty ulice (s cimz maji pro zmenu problem navigace a
navic to blbe vypada).