[Talk-cz] MTB mapa

"Petr Morávek [Xificurk]" xificurk na gmail.com
Sobota Leden 7 19:05:42 UTC 2012

jzvc napsal(a):

> Ale renederuje viz Benesovo namesti v Teplicich.
>
> http://osm.org/go/0MKiNgl1m--

Ha! Asi update stylů, ale jsem si celkem jistý, že ještě tak půl roku
zpátky to byl problém.

> S namestim mam osobne trochu problem. Neb totez vyjadruje "pesi zonu",
> coz je ovsem uplne neco jineho (a nikde neni receno, ze po namesti se
> nemohou prohanet auta).

To je přesně to o čem jsem mluvil - highway=pedestrian+area=yes by se
nemělo používat pro cokoliv, čemu se říká náměstí...

> Nikde sem se taky nedocet, jestli (rekneme pri
> klasickem ctvercovem namesti) udelat ulice kolem a to namesti vepsat
> dovnitr jako tu plochu kde je vetsinou prave jen ten pesi provoz nebo
> pouzit tu caru jako ty ulice (s cimz maji pro zmenu problem navigace a
> navic to blbe vypada).

Pokud po obvodu vede oddělená komunikace, tak by se měla zmapovat
odděleně od toho, co je vevnitř. Na náměstí je potom např. park,
parkoviště, vydlážděná pěší zóna, což by se taky mělo podle toho otagovat.

Petr Morávek aka Xificurk