[Talk-cz] MTB mapa

jzvc jzvc na tpfree.net
Sobota Leden 7 20:11:36 UTC 2012

Dne 7.1.2012 20:05, "Petr Morávek [Xificurk]" napsal(a):

> Ha! Asi update stylu*, ale jsem si celkem jistý, z(e jes(te( tak pu*l roku
> zpátky to byl problém.

> To je pr(esne( to o c(em jsem mluvil - highway=pedestrian+area=yes by se
> neme(lo pouz(ívat pro cokoliv, c(emu se r(íká náme(stí...

> Pokud po obvodu vede odde(lená komunikace, tak by se me(la zmapovat
> odde(lene( od toho, co je vevnitr(. Na náme(stí je potom napr(. park,
> parkovis(te(, vydláz(de(ná pe(s(í zóna, coz( by se taky me(lo podle toho otagovat.

Ja to takto delam, ale je to takova schiza - stejne tagovana cesta s
diametralne jinym vyznamem. Nemluve o tom, ze tag "area=yes" mi prijde
prinejmensim nadbytecny (a navic opet schiza v tom, ze nekde je, nekde
ne ... - mineno "ma/nema byt").

Podle me by to kdyz uz, tak melo byt vsude jednotne = pokud mam rekneme
waterway = stream
vs
waterway = stream
area = yes
(tohle by logicky melo oznacovat osu pro navigaci vs rozliv - abych
zjistil estli to trebas preskocim nebo se budu muset brodit. Zrovna na
tohle ma osm extraburt tagovani, pricemz toto se vylozene nabizi.)

melo by se to renederovat "stejne" a melo by to fungovat na libovolny tag
tzn i pro
higway = *
vs
higway = *
area = yes
(tohle funguje jen pro nektere specialni pripady, ale prevazne nikoli)

a samozrejme dalsi liniove tagovani (tam kde to ma smysl).

Bohuzel dost casto narazim na ruzna reseni typu varila kocicka s pejskem
a od kazdeho trochu ... ;D. Myslim ze zivot by to zjednodusilo hlavne
tvurcum editoru a map, kteri by nemuseli mit kilometrove seznamy typu
"kdyz je spolu tag a,c,d,e ... tak ale kdyz je tam x tak ne ..." A taky
mi cim dal castejs chybi moznost nasobnych tagu, jako zkoumat 50+ znaku
source rozparcelovany stredniky nebo tagovani typu name, name2,
name_long, ... mi nepripada idealni ani trochu.