[Talk-cz] waterway=náhon?

LM_1 flukas.robot+osm na gmail.com
Neděle Leden 8 11:35:30 UTC 2012

Změna náhonů na canal je určitě správná.
Velkou šířku náhonu bych jako problém neviděl, spíš malou šířku řeky.
U těch řek se to řeší pomocí waterway=riverbank.
 Zkus si podle cuzk:km nakreslit kousek břehů řeky nebo toho náhonu a
uvidíš jak vypadají šířky reálně. Samozřejmě používání width by tomu
hodně pomohlo (usnadnilo), ale nevypadá, že by to v brzké době chtěl
někdo dělat.
Lukáš (LM_1)