[Talk-cz] waterway=náhon?

hanoj ehanoj na gmail.com
Neděle Leden 8 13:03:48 UTC 2012

Pro me je "canal" neco jako umely plavebni kanal, rekneme Dunaj-Ryn.
To uplatneni pro nahon je mozne, byt v mych ocich podruzne a
zanedbatelne. Casto je to v praxi obtizne rozlisitelne i pri hluboke
mistni znalosti (opravoval jsem ted asi 100 km ruznych vodnich toku).

Naturally-formed je problemova definice, pokud jen tak z hlavy placnu
tak Morava, Svratka, Svitava, Jevisovka maji nemalo regulovane koryto,
casto uplne jinde nez naturally pred 150 lety.

hanoj