[Talk-cz] dotaz na funknost Opentrackmap

Radek Bartoň blackhex na seznam.cz
Neděle Leden 8 14:28:33 UTC 2012

Dne 29.12.2011 10:51, Zdeněk Pražák napsal(a):
> Chtěl jsem se zeptat, jak to vypadá s aktualizacemi OTM,
> nezobrazují se například turistické trasy v okolí Potštejna, které jsem v minulosti doplnil.
> Pražák
Zdravím.

Bohužel momentálně dělám na spoustě jiných projektů a na OTM mi už
nezbývá ani čas ani energie, a tak bych momentálně považoval tento
projekt za neudržovaný. Ani už si nepamatuji, v jakém stavu jsem jej
zanechal.

Navíc jsem uvažoval, že v budoucnu by asi nemělo smysl provozovat
opentrackmap.cz a mtbmap.cz paralelně a bylo by dobré tyto projekty
nějakým způsobem sloučit. Každopádně pokud by měl někdo zájem se o OTM
starat do té doby než (jestli) na ni budu mít čas, tak bych to nějak
zařídil.

Díky.

Radek Bartoň.