[Talk-cz] vinarske cyklostezky, barva

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Neděle Leden 8 21:45:23 UTC 2012

Ahoj,

rozhodně jde přidat tag "color" [1] s barvou stezky, případně i tag "osmc:symbol" [2] s popisem značky. Problém je, že to cyklomapa na hlavních stránkách nebude renderovat, což je ale problém té mapy a neznamená to že nějaká jiná cyklomapa to renderovat nebude.

[1] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:colour
[2] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:osmc:symbol