[Talk-cz] waterway=náhon?

Karel Volný kavol na seznam.cz
Pondělí Leden 9 15:01:39 UTC 2012

Dne Ne 8. ledna 2012 12:35:30, LM_1 napsal(a):
> Velkou šířku náhonu bych jako problém neviděl, spíš malou šířku řeky.

pravda, když si to nazoomuju a srovnám s měřítkem, tak mi vychází nějaké
necelé 4 metry, to je u spousty náhonů celkem reálný, zatímco na řeky je to
dost málo ... no vpodstatě to odpovídá tomu rozdílu mezi potokem a řekou, jak
je definovanej, že stream to je dokud to jde přeskočit

> U těch řek se to řeší pomocí waterway=riverbank.

já vím, ale trošku vopruz obtahovat desítky kilometrů řek jen protože Mapnik
neumí aplikovat width na čáru, která vede přibližně středem mezi břehama ...

to se hodí když je to někde nadržený a rozleje se to víc do šířky, a třeba do
nepravidelnýho tvaru

navíc je tu trošku problém s logikou v mapě - jedna a ta samá věc je zanesena
dvěma různejma objektama, jednak tou čárou a jednak plochou ... a v aktuální
verzi pravidel by riverbank ani neměl patřit do relace řeky (což mi přijde
dost nelogický, IMHO by naopak ta relace měla zahrnovat vše, průběh řeky lze
pak zjistit vybráním role main_stream)

K.