[Talk-cz] waterway=náhon?

LM_1 flukas.robot+osm na gmail.com
Pondělí Leden 9 15:50:38 UTC 2012

Taky mi připadá nesmysl, že se nevykresluje reálná šířka, ten
riverbank se hodí tak na průtoky městem/vesnicí, kde je koryto hodně
upravené. Ve volné přírodě by u většiny řek měla stačit zadaná šířka.
Už jsem i dával na ticket na trac
(http://trac.openstreetmap.org/ticket/3984), ale nevypadá to, že by se
v brzké době šířka vykreslovala...
Lukáš (LM_1)