[Talk-cz] waterway=náhon?

jzvc jzvc na tpfree.net
Pondělí Leden 9 20:05:07 UTC 2012

Dne 9.1.2012 16:50, LM_1 napsal(a):
> Taky mi připadá nesmysl, že se nevykresluje reálná šířka, ten
> riverbank se hodí tak na průtoky městem/vesnicí, kde je koryto hodně
> upravené. Ve volné přírodě by u většiny řek měla stačit zadaná šířka.
> Už jsem i dával na ticket na trac
> (http://trac.openstreetmap.org/ticket/3984), ale nevypadá to, že by se
> v brzké době šířka vykreslovala...
> Lukáš (LM_1)

Riverbank svoji logiku ma, ale viz vejs, z ruznych duvodu by melo (IMO)
byt pouzitelne tyhle liniove tagy kombinovat s area=yes a tim by se
reklo ze "tohle je breh reky" nebo "potoka" nebo ... "silnice", duvodu
se najde vzdycky dost (na silnici muze byt taky zaliv). Narozdil od
kanalu sirku reky/potoka/... vetsinou urcit nelze, protoze se prubezne
meni. Navic se jaksi snadneji obtahuje fotka s rekou nez kazdych 10m
premerovat jak je to siroky ... aby ten barak co stoji u vody nebyl
renederovanej v ni. Nehlede na to, ze osa reky by mela (IMO) odpovidat
nehlubsimu profilu/nejrychlejsi vode - tzn prevazne tam kde jezdej lode,
coz muze byt (a taky je) znacne mimo osu vody jako takove.