[Talk-cz] MTB mapa

f.remenstech f.remenstech na gmail.com
Neděle Leden 15 16:50:27 UTC 2012

Už jsem se na access trochu ptal tady [1], nějaký router po access=no
už bicycle=yes neakceptoval. Tehdy jsem nenašel, jestli existuje
pravidlo, co má větší prioritu a přišlo mi, že access=no už nic
nepřebije.

Jak by se měl přístup vyhodnocovat správně?
Default: vše povoleno, můžu zakázat některou skupinu z [2], řekněme
vehicle=no, ale zároveň chci povolit psv=yes a zakázat bus=no (který
je v hierarchii pod psv, nezkoumám, jestli je tato situace někde v
reálu, ale jak se chovají tagy access). Je tedy správně

vehicle=no
psv=yes
bus=no ?

[1] http://www.mail-archive.com/talk-cz@openstreetmap.org/msg06138.html