[Talk-cz] MTB mapa

Jan Kouba kouba.honza na gmail.com
Pondělí Leden 16 13:32:47 UTC 2012

Dne Po 16. ledna 2012 Petr Holub napsal(a):

> Na mtb:scale=0 by nemely byt volne kameny (kaminky), kdezto na grade2 uz
> IMHO byt mohou, kdyz je ze zajezdeneho sterku. Nicmene - na tomhle bychom
> se asi pomalu meli shodnout a vysledek nacpat do anglicke wiki
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Mountainbike
Kaminky ve sterku ja tedy nepovazuji za "loose surface" a urcite nebudu znacit
sterkove cesty jako mtb:scale=1.

> [...]
> porad myslim, ze grade2 uz si to explicitni mtb:scale zaslouzi a chtelo by
> asi udelat demokraticke hlasovani, podle nehoz se pak budeme vsichni
> konzistentne ridit.

> Takhle to bylo puvodne - a zpetna vazba byla, ze to tak je sice dobre pro
> mappery (vidim, co bylo/nebylo explicitne oznacene), ale ne pro bezne
> uzivatele, protoze tim vznika relativne nespojita sit cest se znacenou
> obtiznosti. A normalni uzivatel spis chce videt, kam vsude se dostane po
> cestach obtiznosti mtb:scale=0, kdyz jede na vylet na trekingovem kole.
Ja porad nechapu prinos toho, kdyz se k nekterym grade1 cestam prikresli
fialova cara. Ikdyz tam ta cara nebude, tak prece kazdy vi ze to po grade1
ceste projede i na krekingovem kole.

Honza