[Talk-cz] MTB mapa

jzvc jzvc na tpfree.net
Úterý Leden 17 11:16:23 UTC 2012

Dne 15.1.2012 12:59, Petr Dlouhý napsal(a):
> Je fakt, že access=no nedává moc smysl, ale access=private mi přijde mnohem přesnější. Na [1] je napsáno, že než "no" je lepší použít nějakou konkrétní hodnotu, takže bych řekl, že se to použije když je tam přístup omezen a mapař neví jak.

private = jde o soukromy pozemek
no = napr ruzne servisni komunikace, kam se jezdit smi jen s nejakym
povololenim nebo jen se specifickym dopravnim prostredkem ... => za
normalnich okolnosti se tam nesmi, nebo trebas jen na kole/pesky/...

Samo z logiky veci by specificky tag mel mit prednost pred obecnym a to
vzdycky (= jak varianta default vse zakazano s vyjimkou ... tak default
povoleno s vyjimkou ...). Prave to no/yes by mela byt ta "default"
varianta ze ktere muzou byt vyjimky.

Technicky samo postrada smysl no + bus=no, ale z hlediska navigace to
problem neni - jednoduse pokud naviguje autobus, podiva se na bus a
zbytek ji nezajima. Pokud tam bus neni, podiva se na obecny.