[Talk-cz] OSM Inspector a stav přijetí licence

"Petr Morávek [Xificurk]" xificurk na gmail.com
Pondělí Leden 23 16:51:56 UTC 2012

hanoj wrote:

> *** myslim ze tak nikdo neucinil.

OK, napíšu jim a dám vědět výsledek...

btw, při psaní dotazu jsem si všiml, že jsi na wiki uvedl i changeset
473203, což byl import sídel - tam byla mezi zdroji mj. Wikipedia, takže
to kompatibilní s ODbL není. Teď už by stejně naprostá většina těch uzlů
měla být nahrazena importem UIR-ZSJ, takže jsem tento changeset ze
seznamu [1] odstranil.

Petr Morávek aka Xificurk

[1]
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Quick_History_Service/Changeset_Lists#Pavel_imports_in_Czech_Republic