[Talk-cz] OSM Inspector a stav přijetí licence

"Petr Morávek [Xificurk]" xificurk na gmail.com
Úterý Leden 24 18:07:24 UTC 2012

Tak už se ozvali - odpověď nebyla úplně optimistická... konečné
rozhodnutí možná bdue muset být na nějakém právníkovi :/
Co je potřeba teď:

1) Přesně popsat jak import dat probíhal - tj. kdo všechno data
upravoval a připravil pro import (a jakými nástroji). To je potřeba pro
rozhodnutí jestli si pavel může nárokovat copyright, viz:
> Can you tell me if he wrote the import scripts or used an existing program? ... that might help establish the "creative" effort involved.  Also, was it just him or did several people bulk import using the pavel account?

Na něco si vzpomínám, něco jsem vyčetl z wiki, prosím o doplnění/opravení:

* HS-RS - Jachym Cepicky dodal shapefily, hanoj vyfiltroval duplicity a
Pavel Machek data zkonvertoval do .osm formatu a uploadoval. [wiki]
Bylo to něco víc než shp2osm + upload?

* UHUL WMS - Tomáš Kolda připravil data v osm formátu a ty pak více lidí
(včetně pavla) importovalo.

* UIR-ADR - ???

* dibavod - Tomáš Kolda napsal skripty pro zpracování dat a připravil
data pro import rybníků, které pak importovalo více lidí (včetně pavla).
Vodní toky pomocí těch skriptů připravil a uploadnul pavel.

2) Padl dotaz na jkjk (2. největší přispěvatel v ČR odmítající ODbL),
jestli by pomohlo kdyby mu napsali osobně, nebo je podobně jako pavel
utvrzený ve svém "ne". Máte někdo tušení jestli se ještě někde okolo OSM
vyskytuje? Nedělal také některé importy podobně jako pavel?

Petr Morávek aka Xificurk