[Talk-cz] OSM Inspector a stav přijetí licence

"Petr Morávek [Xificurk]" xificurk na gmail.com
Úterý Leden 24 19:44:56 UTC 2012

Petr Holub wrote:

> Musim rict, ze pohled na Cleanmap je pro mne docela frustrujici,
> protoze jen diky tomu, ze se v historii objevil nekdo, kdo licenci
> neprijme, zmizi i spousta me prace. Celkem mne to vede na premysleni,
> jestli do OSM jeste prispivat...
>
> Petr

Já bych zbytečně nepředbíhal... Jednak naprostá většina momentálně
označená jako závadná je kvůli pavlovým importům a jsem celkem
optimistický, že ty importy (na kterých konec konců nepracoval jen on
sám) se zachovají. Navíc, jestli se nepletu, tak cleanmap nerozlišuje
mezi objekty, které se smažou a těmi, co se "jen" revertují do nějakého
staršího stavu - tzn. ukazuje věci v horším světle než nakonec dopadnou.

Petr Morávek aka Xificurk