[Talk-cz] MTB mapa

Tomáš Kratina t.kratina na gmail.com
Úterý Leden 24 20:32:13 UTC 2012

To access=private u tracktype=grade1 nepomohlo, stale je ta
prijezdovka vyznacena jako mtb:scale=0
A jak docilit toho, aby na mape byly takove ty sipecky kopce, nastavil
jsem nekterym usekum incline, ale tedy jen up/down protoze presne
nevim kolik tam je, nekterym jsem dal i mtb:scale:uphill ale na mapach
stale sipkama kopec vyznaceny neni, je tam nejake skryte pravidlo kdy
se to renderuje a kdy ne ? Dik