[Talk-cz] OSM Inspector a stav přijetí licence

Petr Holub hopet na ics.muni.cz
Středa Leden 25 05:31:59 UTC 2012

> hm, nebylo něco takového, nad čím přemýšlíš, jedním z důvodů, proč Pavel změnu
> principiálně odmítá?
>
> /me přemýšlí, jestli neměl víc přemýšlet dřív ...

Ja uz debaty o licencich zazil v jinych open-source projektech
a vzdycky to byla hrozna pruda. Nekteri lidi to maji misto
nabozenstvi, nektere to maji jako sport... a pak je cast lidi,
mezi nez se pocitam, kteri chteji udelat neco rozumneho pro
ostatni (nebo spolu s ostatnimi) a ktere to akorat stve.

Uprimne receno mi zrovna u tech licencnich veci prijde zasadovost
spis na skodu nez cokoli uzitecneho. Ta licence je proste neco,
co bohuzel dnesni svet plny pravniku vyzaduje (znas takovou tu
scenu ze Simpsonu - "dovedes si predstavit idealni svet, kde nejsou
zadni pravnici..." ... "brrr, strasna predstava"), tak holt je potreba
zvolit nejakou, s niz bude nejmin problemu. A prijde mi, ze u Pavla
je to podobny zasadovy problem - ze fakticky nema nic proti te nove licenci,
jen ho ze zasady stve, ze nekdo tu licenci meni.

Petr