[Talk-cz] OSM Inspector a stav přijetí licence

Petr Holub hopet na ics.muni.cz
Středa Leden 25 07:15:20 UTC 2012

> Nejen voda, ale treba i ruzne lesy tam chybi - cast z nich jsem
> kdysi rucne trasoval a opravoval. Typicky jsem se podival na sever
> od Brna.

Hm, tak koukam, ze i tohle je i ty lesy jsou Pavluv pohrobek, treba
Blbe je, ze se typicky jedna o situace, kdy to tam Pavel asi naimportoval
odnekud (vzhledem k changesetum, behem nichz to bylo provedeno - u tech
dat je poznacene source=uhul:wms, u changesetu zadne poznamky nejsou, coz
nejspis souvisi s tim, ze se jedna o rok 2008) a posleze na tom pracovalo
docela dost lidi, jejich prace je tim znicena.

Takze mozna bude treba resit nejen dibavod, ale jeste uhul:wms a Pavluv
prinos k nemu. Brrr...

Petr