[Talk-cz] OSM Inspector a stav přijetí licence

jzvc jzvc na tpfree.net
Čtvrtek Leden 26 15:08:27 UTC 2012

Dne 25.1.2012 19:23, "Petr Morávek [Xificurk]" napsal(a):
> Ale houby! Práce spousty lidí nebude zničena proto, že se mění licence,
> ale proto, že pavel momentálně zaujal postoj - "chci zničit co nejvíc
> dat OSM, aby lidi přešli na FOSM".
> Ono, když se podíváte na statistiky, tak nebýt rozhodnutí pavla a jkjk,
> tak ztráta dat je prakticky nulová... Ale mají na to rozhodnutí právo, a
> zbytek komunity se holt bude muset nějak se vzniklou situací vypořádat.

Ehm, oni si zmenu licence nevymysleli, a za veskerou ztratu dat muze
vyhradne ten, kro takovou kravinu porada. Je to totez, jako kdybych
zacal stavet rodinej domek a v pulce stavby si vzpomel, ze vlastne
nechci domek ale bazen, pricemz by mi ten domek staveli pribuzny gratis.