[Talk-cz] OSM Inspector a stav přijetí licence

Jan Bilak jan.bilak.osm na gmail.com
Čtvrtek Leden 26 16:26:49 UTC 2012

Také mnohokrát děkuji. I mě to konečně dává smysl. Nakonec to je to
trochu podobné tomu, když jsem vymýšlel licenci pro tracer. Tam jsem
také chtěl to, aby si s tracerem a výsledkem trasování mohl dělat
každý co chce, ale pouze v případě, kdy získaná data také uveřejní v
OSM. Tento příspěvek obrátil můj pohled na změnu licence.

Honza