[Talk-cz] OSM Inspector a stav přijetí licence

Mike mike na mikecrash.com
Pátek Leden 27 10:18:01 UTC 2012

Já spíš moc nechápu, proč dochází k rozdělení. Vždyť klidně může OSM
existovat stále dále, pouze může generovat dva výstupy - jeden pod
starou licencí a jeden pod novou. Každý ať se pak rozhodne, jaká data
použije a jak se k nim podle licence zachová. Funguje to v Cleanmap,
proč by to nemohlo fungovat stále.
Vidím v tom jen jeden problém - pokud někdo nesouhlasí s novou licencí,
mohl by umazávat data a nahrazovat je svými a naopak. Ale to je pak
otázka svědomí a fair play. Naopak dotyčný v praxi může změnit názor a
licenci odsouhlasit.