[Talk-cz] OSM Inspector a stav přijetí licence

Petr Kadlec petr.kadlec na gmail.com
Pátek Leden 27 15:21:48 UTC 2012

2012/1/27 Martin Mares <mj na ucw.cz>:
> Pokud by nová data byla licencovaná duálně, bude verze pod CC stále použitelná

Viz o kousek výš: „Tím pádem by se ale po právní stránce nic nezměnilo
- stále bychom byli u OSM pod CC.“

> a verze pod ODbL sice zpočátku nedokonalá, ale postupem času bude tu verzi pod
> CC dohánět, jak budou stará data přemapovávána.

A _jak_ že by se „stará data přemapovávala“? Mám tu situaci z
příkladu: bod A, bod B, čára mezi A a B. Bod A je starý pod CC, B je
nový pod CC+ODbL. Čára mezi nimi může být jen CC. Pokud chci mít čáru
dostupnou pod ODbL, musím starý bod A vymazat a nakreslit nový pod
CC+ODbL. Takže jsem tam, kde bych byl, kdybych se rozhodl data pod CC
smazat hned na začátku (anebo alternativně: tam, kde bych byl, kdybych
začal mapu pod ODbL tvořit od nuly).

A ještě jednou opakuji, že by to duální licencování neřešilo hlavní
problém: nejistotu, zda CC data OSM chrání.

-- Petr Kadlec / Mormegil