[Talk-cz] kde můžu pomoct?

hanoj ehanoj na gmail.com
Čtvrtek Červenec 12 06:59:27 UTC 2012

Ahoj,

> [...]
> aktuálně asi hlavním uživatelsky kvalitativním nedostatkem čr map jsou
> ulice bez názvů, ale nemám přehled, v jakém rozsahu chybí názvy ulic a
> jestli se na tom nějak pracuje. další problém, na který jsem narazil, je
> že některé ulice na mapě vůbec nejsou. to se ale asi špatně hledá, pokud
> člověk danou oblast nezná nebo ji nezpracovává globálně. chybějící ulice
> by se asi daly najít porovnáním osm dat s nějakou db ulic. další věc,
> která mě napadá, je "malování" budov, ale to si myslím, že je v tuhle
> chvíli spíš bonus a v současnosti to nemá takovou prioritu.
*** Aktualne neni spravne slovo, importy do OSM trvaji mesice az roky...
*** Predmetem importu by mohli byt i ulice (v obcich kde ulicni sit
absentuje uplne), budovy (na casti uzemi) a adresni body

> včera jsem si pročítal českou wiki k osm, ale nějak jsem z ní
> nepochopil, jestli jsou práce na českých mapách nějak koordinované nebo
> každý dělá to, co ho zrovna baví. stránka o progresu je asi dva roky
> stará, takže z ní jsem se toho moc nedozvěděl.
*** Ano stranky wiki pisou zpravidla novacci, kdy pochopi jak to
funguje. Stari matadori to maji v hlave (derave).

> s editací souvisí jedna věc, na kterou jsem včera narazil. v bělé pod
> bezdězem jsem zjistil, že některé ulice na mapě vůbec nejsou. mapy z
> katastru se mi ale nenačetly, takže předpokládám, že ta vrstva používá
> nové digitální mapy, které ovšem pro danou oblast ještě neexistují.
*** Katastralni mapa existuje  pro celou CR. V Bele pod Bezdezem se
skenuje analogova mapa. Je treba tusit co se skrze WMS stahuje.

ha
hanoj