[Talk-cz] převod dat z rúian do postgresql

"Petr Morávek [Xificurk]" xificurk na gmail.com
Sobota Červenec 14 19:26:31 UTC 2012

Ahoj,
kód jsem nezkoumal, takže jen pár rychlých poznámek...

Miroslav Šulc wrote:
> myslím, že by se ten prográmek mohl hodit (nejenom) k testování
> použitelnosti rúian dat pro aktualizace map. momentálně to importuje
> všechny informace ze základní datové sady. ještě to neumí importovat
> hranice a definiční čáry ulic. gml mi nic neříká a neměl jsem čas se do
> toho nějak víc ponořit

Pokud máš v postgresql i postgis, tak by to mělo být velice jednoduché,
viz http://www.postgis.org/docs/ST_GeomFromGML.html

> v souvislosti s tím jsem se chtěl zeptat, jestli se dá nějak jednoduše z
> těch dat vygenerovat mapová vrstva (například s adresními body, ale až
> to bude umět importovat i hranice a ulice, tak i s těmi), která by se
> dala načíst třeba do josm. myslím, že pro vizuální kontrolu rúian dat vs
> osm by to bylo fajn.

"Jednoduše" je v tomto případě relativní... o hotovém skriptu nevím, ale
v případě bodů by to mělo být poměrně triviální. Stačí načíst z databáze
latlon souřadnice bodu a připojené atributy převést na tagy, pak už jen
vypsat v osm formátu.
Trochu komplikovanější by to bylo v případě exportu cest.

Petr Morávek aka Xificurk