[Talk-cz] ruian a automatizace?

hanoj ehanoj na gmail.com
Pondělí Červenec 16 21:22:29 UTC 2012

> Ad kvalita dat - zrovna nedavno sem nekde cet vyjadreni z nejaky obce typu
> "ten system funguje blbe, a jeste v tom je hromada chyb" prave k RUIAN, s
> tim, ze pry se pokusili opravit nejake chyby, ale neni jak to dam dostat,
> protoze to funguje jako vsechny registry ...
*** ...ale nic lepsiho neni a lepsi nez dosavadni UIR-ADR to je.

> [...]
> to chtelo neco jako tracer, ale aby to neobkreslovalo ale primo importovalo
> vybrany prvky (plugin do JOSM). Proste jednoduse by user jen klikal na
> vybrany prvky a ty by se mu ladovaly do datasetu - rychly, jednoduchy, a
> podlehajici alespon zbezny vizualni kontrole => jakas takas ochrana proti
> importu ptakovin. Soucinosti s tim prehledem by se relativne rychle dala
> zpracovat drtiva vetsina dat + zaroven by se nemuselo vymejslet, co se kde
> cim rozbije. Samo optimalne s moznosti si zobrazit jen vybrany typ (trebas
*** Ja moc na pluginy neverim. Takovou vec tu mame a dosud neni
dodelana (waterway).
*** Ze stovky beznych useru budou rozhodovat co jo/ne a resit
konflikty... A uz vubec to neni realne ze bezni useri projdou 12 000
sidel, natoz uspesne.

ha
hanoj