[Talk-cz] Cesta zakreslena

Otakar Novák kavon.rakato na gmail.com
Úterý Červenec 17 16:21:07 UTC 2012

Ano, tam jsem se díval a právě tam jsem viděl že ta oblast je hotová a
našel tu jednu konfliktní cestu.
Co nechápu je celý ten princip - někdo v dávné minulosti něco nakreslil,
mezitím několik dalších lidí provedlo editace a jen proto že ten první
"něco" neodsouhlasil se smaže všechno?
A je vůbec v plánu to mazat?
Upozornil někdo ty "odmítače" jaké jejich odmítnutí může mít důsledky?
 A skutečně jde o aktivní odmítače - nejde třeba o uživatele co už dlouho
nejsou aktivní a pouze neprovedli ten nový souhlas?

Dne 17. července 2012 16:38 Michal Pustějovský <Michal.Pustejovsky na seznam.cz