[Talk-cz] Pěkná kupka práce

Otakar Novák kavon.rakato na gmail.com
Středa Červenec 18 07:32:03 UTC 2012

No já furt nevím - BOT označuje jako problematické i objekty kde je odmítač
jen jako první v řadě, ale podle některých názorů tyto objekty nemají být
problematické (v nějakém fóru jsem narazil na radu ve smyslu "edituje,
přidávejte tagy..." aby to tam zůstalo). Nicméně nikde se mi nepodařilo
najít nějakou přesnou/oficiální specifikaci této problematiky (pouze
prvotní autor odmítač).
Podle toho co jsem vyčetl (otázka je jestli správně pochopil), ve snad
relevantních zdrojích, tak původní mapy pod starou licencí budou existovat
dál jen nebudou jako primární OSM, takže snad zhroucení routovacích systémů
nehrozí, navíc snad nikdo ještě nestanovil nějaké datum kdy dojde k
"přepnutí" licencí (plán byl duben 2012), takže je otázka jak dlouho
aktuální stav potrvá.
Takže pokud někdo ví odpovědi na mé otázky - "To co ukazuje BOT je
relevantní?" a "Stačí tedy jen editovat/otagovat problematické objekty?"
budu rád když odpoví.
Díky
Rakato