[Talk-cz] Pěkná kupka práce

"Petr Morávek [Xificurk]" xificurk na gmail.com
Středa Červenec 18 11:00:03 UTC 2012

hanoj wrote:
> *** BOT vraci pomoci verzovani kazdy objekt za posledniho
> odmitace(nebo nevyjadreneho). To muze znamenat i smazani objektu
> celeho (POI, way) nebo jeho casti (lomovy bod), je-li prvnim
> vlastnikem odmitac.

Ještě trochu chytřeji - dívá se na jednotlivé atributy objektu, tj.
tagy, souradnice u nodu, jednotlive nody v cestach, cleny relaci. Pokud
nejaky atribut byl pridan/zmenen odmitacem, je tento atribut vracen na
predchozi kompatibilni verze. Pokud byl poslednim editujicim daneho
atributu souhlasici clovek, tak je ponechan. Takto je "zkompilovana"
nova verze objektu, kterou bot nahraje do databaze a spinavou historii
zamaskuje. V extremnim pripade, kdy opravdu vsechny atributy byly
pridany odmitacem, je objekt kompletne smazan.

> *** To prepnuti je ptace BOTa, ne?

Ne, databaze jako celek je stale oficialne distribuovana pod CC.
Momentalne bezi, redaction bot, ktery odstranuje nekompatibilni data z
databaze (predpokladana doba behu je cca mesic). Az svou praci dodela,
tak bude moci dojit k oficialnimu prepnuti licence na ODbL.

---
Opakovani je matka moudrosti, takze jeste jednou: BADMAP NEZOBRAZUJE
OBJEKTY, KTERE BUDOU SMAZANY! Jsou tam zobrazeny objekty, ktere byly
vytvoreny odmitaci, ale vzhledem k tomu, jak bot pracuje (viz vyse), to
jeste neznamena, ze budou opravdu vsechny smazany.

Petr Morávek aka Xificurk