[Talk-cz] Pěkná kupka práce

Jakub j na kub.cz
Středa Červenec 18 20:16:34 UTC 2012

Rozhodně podle toho nejde obkreslovat, to by bylo jako to kreslit
podle googlu. Já to používám tak, že se podívám  na místa kde to znám
a vidím kolik je tam toho promazáno - je to přehlednější než koukat do
promazané mapy a hledat kde co chybí. No a pak to dokreslím jako
obvykle. No a když už jsem v tom, tak to dělám líp než to bylo, tj,
dodělávám tam i věci které tam předtím nebyly.

Jakub

PS: Odebírám list v digest módu a žere mi to diakritiku (viz citace
níže plná otazníků). Máte někdo stejný problém?