[Talk-cz] rúian -> wms vrstvy

Miroslav Šulc fordfrog na fordfrog.com
Čtvrtek Červenec 19 01:06:27 UTC 2012

mě ta "rychlost" doručování zpráv ke mně deptá :-/

jinak zkusil jsem qgis a podařilo se mi normálně načíst adresní body.
ulice jsou jen fragmenty, tak ty nevypadají použitelně (snad jen jako
hodně hrubá nápověda, kde by měla být nějaká ulice). parcely se mi
načíst nepovedlo, protože qgis nepodporuje int8 klíče. ještě jsem
zkoušel stavební objekty, ale v lokalitě, kterou jsem si vybral, jich
bylo jen 5. každopádně je to vykreslilo. tady je demo, jak to vypadá:
http://postimage.org/image/vpzblxyy7/ (jde o obec doksy).

ff