[Talk-cz] (skoro) funkční rúian wms vrstvy

Mirek Dlask dlask.m na gmail.com
Čtvrtek Červenec 19 17:16:55 UTC 2012

První budovy jsem objevil v Mnichově Hradišti ulice Víta Nejedlého jižně od
křižovatky s Harantovou a Čsl. armády. Dá se říct, že to proti cuzk:km sedí
Pro změnu tady nejsou ani ulice ani adresní body.

Zdá se mi, že tam nejsou budovy v cuzk:km označené tečkou.

Chce to trpělivost. Někde to končí chybou, někde se zatím vykresluje bílá
tma.
Ta tma přebíjí jak vrstvy pod sebou, tak nad sebou.