[Talk-cz] d?ry nejen v silnic?ch I. t??dy

Jakub j na kub.cz
Čtvrtek Červenec 19 20:26:13 UTC 2012

> 1) mel bys brat v potaz, zda je to uvnitr hranic - pro tenhle ucel
> by ti melo stacit vzit statni hranice, zjednodusit je nejak (teda
> zalezi na tom, kolik vypocetniho vykonu chces investovat) a brat jen
> prvky, ktere jsou cele uvnitr.
Nevám jako v overpass api rychle zjistit že je něco v ČR a nějaké
sofistikované zjišťovátko se mi psát nechce. Budu rád za hint. Jeslti
to vezme kus Polska a Německa a budou tam zrovna stejný silnice, tak
prostě třeba silnice 2 bude mít na konci tři komponenty. No big, deal,
je to jen pomůcka.

> 2) mel bys rozhodne zahrnout i trunk a najezdy, protoze to jsou
> castecne silnice prvnich trid
trunk = nájezd, nebo ne?
> 3) mel by ses u tech useku vzdy podivat na koncove body - pokud je
> to tentyz bod, tak ty useky spojit a prohlasit je za jeden (pro
> ucely navigace se mimochodem resi opacny problem, jak ty ways
> rozdelit na krizovatkach)
Ano to samozřejmě dělám, jak jinak bych ty úseky dostal - nemyslíte
doufám, že jsem prostě jen importoval way s refem a prohlásil to za
komponenty :-) to by skutečně nebylo k ničemu. Jeslti jesou někde dvě
komponenty které sdílejí krajní bod (a nejsou spojeny) tak je prosím o
upozornění, to by samozřejmě byla chyba skriptu.

Jakub