[Talk-cz] Nováček

Butrus Damaskus butrus.butrus na gmail.com
Sobota Červenec 21 21:14:47 UTC 2012

Ok, zkusím se tím prokousat. Ještě tu mám jednu lahůdku a sice jak
značit "dopravní hřiště", viz:
http://www.openstreetmap.org/?lat=49.718881&lon=17.289139&zoom=18&layers=M ?

Normální cesty to nejsou, je na to nějaký speciální tag?

Díky.