[Talk-cz] k wiki

jzvc jzvc na tpfree.net
Sobota Červenec 21 22:39:53 UTC 2012

Dne 20.7.2012 0:46, Michal Pustějovský napsal(a):

> http://www.openstreetmap.org/?lat=48.90183&lon=17.30796&zoom=17&layers=M
>
> Obecně taguju POI apod. takto:
>
> Celá budova je jedno POI (např. restaurace) -> tag dám na budovu
>
> Více POI v jedné budově -> samostatné body uvnitř budovy

Jop, ale (nejen)na tomle se me osobne nelibi, ze nelze jednomu objektu
pridelit vicenasobne tagovani. Prijde mi totiz doslova debilni davat
nekam 10 POI jen proto, ze je tam nejakej "uni" kramek, kde chci rict,
co vsechno se tam da koupit.

> Jedno POI zabírá více budov (např. obchodní centrum) -> vytvořím novou plochu s
> tagem (tj. obrys budov) nebo pouze bod (záleží na situaci)
>
> POI je plocha, areál (váš případ) -> pokud znám přesně rozsah oblasti (např.
> dáno oplocením apod.), zakreslím jako oblast, pokud ne, tak pouze jako bod.

Technicky lze jeste oblast obkreslit neotagovanou linii (jde o ciste
virtualni hranici => zadny plot ...) a tagy dat relaci.