[Talk-cz] k wiki

Michal Pustějovský Michal.Pustejovsky na seznam.cz
Neděle Červenec 22 10:30:34 UTC 2012

jzvc <jzvc na ...> writes:

> Jop, ale (nejen)na tomle se me osobne nelibi, ze nelze jednomu objektu
> pridelit vicenasobne tagovani. Prijde mi totiz doslova debilni davat
> nekam 10 POI jen proto, ze je tam nejakej "uni" kramek, kde chci rict,
> co vsechno se tam da koupit.

Měl jsem na mysli např. dům s třemi různými obchody - každý obchod taguju zvlášť
jako bod uvnitř budovy zhruba na místě, dke je ve skutečnosti. Ten "uni" krámek
se dá tagovat jako shop=convenience nebo třeba shop=general.

> Technicky lze jeste oblast obkreslit neotagovanou linii (jde o ciste
> virtualni hranici => zadny plot ...) a tagy dat relaci.

Osobně bych se neotagovaným cestám a relacím vyhýbal, pokud to není nutné. Navíc
"virtuální" hranici vytvoříte už samotným vymezením plochy
bez tagu barrier=*.