[Talk-cz] vizualizace dat z rúian

Miroslav Šulc fordfrog na fordfrog.com
Neděle Červenec 22 20:30:11 UTC 2012

to co jsem nastavoval ve wms je i v tom wms xml:

<CRS>EPSG:102067</CRS>
<CRS>EPSG:2065</CRS>
<CRS>EPSG:4326</CRS>
<CRS>EPSG:5514</CRS>
<CRS>EPSG:900913</CRS>
<CRS>CRS:84</CRS>

pokud máš na mysli zobrazení mapy na tom webu v křovákovi místo toho
4326, tak to jsem zkoušel v openlayers nastavit a nefungovalo mi to, tj.
některé tily se nenačítaly a docházelo k divným posunům. pokud někdo ví,
jak to vyřešit, tak bych to uvítal, přecejen v tom 4326 to vypadá trochu
divně.

ff