[Talk-cz] Pěkná kupka práce

Petr Holub hopet na ics.muni.cz
Středa Červenec 25 08:22:40 UTC 2012

> to naprosto bez pardonu. Fakt se tesim az si za 1/2 roku nakej debil
> vzpomene, ze ta licence vlastne neni uple optimalni, a ze je treba ji
> zmenit.

Proto bylo v tech novych licencnich podminkach i to, ze souhlasis
s budoucimi zmenami, proti cemuz se nekteri dost stetili (a do jiste
miry je chapu).

> Každopádně, tušíte někdo, jak živé je fosm.org? Licence mi je jedno, a ti se
> tváří, že věci ponechávají.

Netusim - ale pred 3 mesici si uz aspon udelali renderer vlastnich dat:
http://map.4x4falcon.com/
Ve skutecnosti hlavni vec, kterou OSM zazlivam, je, ze vytvorili docela
dobry duvod pro stepeni komunity - s ohledem na fakt, ze mapujicich zas
tolik neni a prace je nad hlavu :(

Petr