[Talk-cz] gps tracer - zapůjčení

Jakub j na kub.cz
Středa Červenec 25 13:26:27 UTC 2012

Ahoj mapeři - mám takovou prosbu v sobotu odjíždíme na tábor a na
poslední chvíli se ukázalo, že dělám nějakou takovou divnou aktivitu
na nějakém openstreetmap :-) takže vznikla myšlenka s tím seznámit
děti a vůbec zmapovat nějakou část okolí. Přijde mi to super, naráží
to na drobný technický nedostatek - mám jen jeden gps tracer a to je
na skupinu dětí málo. Byl by někdo z Prahy (případně opravdu blízkého
okolí, nemám moc časoprostor jet na druhou stranu republiky) ochoten
na 14 dní zapůjčit nějaký gps tracer na tábor? Mám na mysli jakýkoli
jednoduchý zařízení maximálně s waypointama - nic
ultrasofistikovaného, stačí to co leží na dně vašich skříní.
Potřeboval bych 1-3 kousky, aby to mělo pro děcka smysl. Předem díky
za ochotu a odpověď, klidně i mimo konferenci - detaily dořešíme.

Jakub