[Talk-cz] MHD relace brání v editaci cest?

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Červenec 25 14:30:54 UTC 2012

jzvc píše v St 25. 07. 2012 v 12:41 +0200:
> Trebas prave kotrola roli v relacich - validator ti bude rvat na kazdy,
> kde jsou prvky bez role. Aby ji mely je sice celkem logickej pozadavek,
> ale pro spoustu ruznejch ucelu nenajdes nic pouzitelnyho.

pořád se vracím jen k té MHD, ostatní relace mě v tuto chvíli nepálí. Je
to někde hezky zdokumentováno, třeba tu http://wiki.openstreetmap.cz/ ?
(kdyby to zmizelo, tak tu je screenshot pro budoucnost:
http://postimage.org/image/9dpavcoed/ ;-)
Možná tohle
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/Public_Transport
bude lepší, prostuduju.

> ... nehlede na to, ze uzasna zmena licence stejne rozbila mapu bnaprosto
> dokonale, takze nejaka dalsi chyba sem nebo tam to vubec nevytrhne.

s ohledem na to, že jsem tu 2,5 roku nebyl - jaký je postup nyní po dni
"D"? Je někde nějak vizualizováno, co všechno jsme ztratili? Jaký bude
postup oprav? A co jsem to slyšel o forku? Stačí velmi stručně nebo
konkrétní pointery do archívů či tak něco, díky.

Petr