[Talk-cz] import budov

Martin Kokeš shr3k na typo3-hosting.com
Neděle Červenec 29 08:16:58 UTC 2012

Já jsem pro hromadný import, případně následně pro vytvoření robota na údržbu. Minimálně u adresních bodů.

MK

----- Original Message -----
From: hanoj [mailto:ehanoj na gmail.com]
To:
OpenStreetMap Czech Republic [mailto:talk-cz na openstreetmap.org]
Sent: Sat,
28 Jul 2012 22:35:08 +0200
Subject: Re: [Talk-cz] import budov

> Ja bych nadhodil nekolik otazek treba pro adresni body:

* Kolik je
> adresnich bodu? 2.500.000
* Kolik mapperu se bude ucastnit takove prace?
> Prvni desitky.
* Jak dlouho to bude trvat? ...

* Jaka cast dat by mela byt
> mappery pridavana tam kde nikdy nebyla? Vetsina.
* Jak budou uzivatele
> hodnotit (ne)kvalitu dat jiz v OSM? Na zaklade
dat CUZK a u par stovek bodu
> ze znalosti z terenu kde bydli.Tezko
> ale
suplovat:
http://www.cuzk.cz/GenerujSoubor.ashx?NAZEV=10-POROVNANIADRES

Opravdu
> je individualni prace na vetsine uzemi republiky cesta, jak
data RUIAN
> dostat do OSM?

h.anoj

Dne 27. července 2012 17:17 Miroslav Šulc