[Talk-cz] import budov

Lukas Kohout luko na luko.name
Neděle Červenec 29 23:24:33 UTC 2012

  On 30.7.2012 1:04, Jan Bilak wrote:
> Zdravím,
>
> metainformace o tom, že se něco nemá importovat z RUIAN, protože je to
> tam špatně, by podle mě chtělo mít přímo v OSM. A to včetně informace
> o tom, odkud konkrétně ta spolehlivější informace pochází.
Existuje k tomuto účelu nějaký tag "zjištěno při procházce se psem"? :)

> Honza
>
> PS: Doplňování čp. podle čísla na popelnici nemusí být moc spolehlivé,
> protože občas někdo popelnici prodá/koupí, ukradne, ... a číslo
> neodpovídá.
Obecně máš asi pravdu. U nás je systém nálepek, které jsou vázané na
část obce, č.p. a každý rok se vydávají nové. Bez nálepky popelnici
nevyvezou. Cizí nálepka je tedy prakticky vyloučena (musela by být
někoho z vesnice). Navíc č.p. sedí do číselné řady v celé ulici.

LuKo