[Talk-cz] Značení trunk a motorroad

hanoj ehanoj na gmail.com
Úterý Červen 12 08:04:58 UTC 2012

*** jeste existuje Cz:Map_Features její vznik spadá do roku 2008

Rychlostní silnice (R) nebo významné silnice, které nemají stavební
parametry dálnice. Nejčastěji nemají odstavný pruh, nemusí mít vždy
mimoúrovňová křížení, jsou ale směrově dělené, mají dva a více pruhů
pro každý směr a nižší návrhovou i provozní rychlost oproti dálnici.
Bývají vedené jako silnice 1. třídy nebo rychlostní silnice ve městech
i mimo ně. [srovnej 13/1997 Sb., §5 (3)]

> Zdá se mi, že ten, kdo v tom udělal guláš, jsou Angličani, bohužel se
> snaží prosazovat různou interpretaci stejných tagů závisejících na
> lokalite, což je totálně špatně... no, komu není rady, tomu není
> pomoci...
*** To tak vypadá na první pohled. Ve skutecnosti jde o systém
klasifikace motorway-tertiary, ne hodnoceni kvality. Pokud by to
nebyla jen hiearch

PS: Pavle, delas jeste obcas render serveru jinonice?
http://cozpserver3.jinonice.cuni.cz/mtbmap/

ha
hanoj