[Talk-cz] Import budov

hanoj ehanoj na gmail.com
Čtvrtek Červen 21 17:39:05 UTC 2012

Predem predpokladam ze mluvime o importu adresnich bodu:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import_Adres_%C4%8CR

> chtěl jsem se zeptat jak je to s importem budov z katastru nemovitostí. U okresu Prostějov je napsána poznámka "probíhá", ale žádný pokrok osobně nepozoruji. Napsal jsem proto před časem uživateli Dave, který je u Prostějova napsán, ale od začátku března nepřišla odpověď, z čehož usuzuji, že import bude muset proběhnout jinak. Mám tedy o import požádat někoho zkušenějšího nebo se mám do něj pustit svépomocí?
*** Je treba se presvedcid jestli nejaky body uz v mape nejsou, aby
nedoslo k duplicitam. Nejlepe se pred uploadem s nekym zkusenejsim
poradit.

> A mimochodem, když jsem našel na serveru http://osm.kabrt.cz/ soubor Prostějov.zip, ve kterém jsou i zbývající vesnice v .map formátu, znamená to že jsou již importovány a stačí jej pouze nějak nahrát na server? Pokud ano, jak to mohu provést?
*** viz navod na wiki. Map soubor neni kompletni je treba ho
poloautomaticky sparovat s katastralni mapou. Teprve potom vznikne
soubor schopny importu. A jak jsem psal vyse, pozor na duplicity.

ha
hanoj