[Talk-cz] Import budov

Jan Bilak jan.bilak.osm na gmail.com
Pondělí Červen 25 11:56:56 UTC 2012

Ahoj,

s importem adresních bodů získaných z teček na mapě bych se teď moc
nezatěžoval, protože v brzké době se doufám podaří provést import z
RUIAN, což být měl být kvalitnější zdroj (viz probíhající diskuse o
RUIAN) - tedy úplný, denně aktualizovaný, přesnější, s menším rizikem
chyby, lehčeji zpracovatelný, ... Zrovna adresní body myslím budou to
nejjednodušší, co z RUIAN půjde naimportovat.

Honza