[Talk-cz] Duplicity administrativních hranic

jzvc jzvc na tpfree.net
Středa Červen 27 12:33:30 UTC 2012

Dne 27.6.2012 13:53, Jan Dudík napsal(a):
> Vidíš, a já zrovna proto mám rád OSM, že je to jediná slušná mapa, kde
> vidím zároveň hranice kú a obcí...

To ti neberu :D, ale IMO by to melo bejt jako overlay, neb (si dovolim)
tipnout, ze 99% uzivatelu je celkem sumafuk jestli se cil jejich cesty
nachazi v katastru obce horni dolni nebo dolni horni. Zkratka vzhledem k
tomu, ze tam mame importovany vsechno to (pro me) cini mapu ponekud
zaplacanou a misty neprehlednou (polni cesta vs hranice ku vypadaj dost
podobne).

Samo, ideal si predstavuju tak, ze si naklikam co chci na mape mit a
vyrobi se mi mapa presne podle mych predstav ... (s tim, ze by v nabidce
byly nejaky bezny sestavy)

BTW: Jak sem koukal na ten RUIAN, tak pokud se tam nahodi hranice obci,
budem potrebovat dalsi admn lv a v mape budou nejspis dalsi cary ...