[Talk-cz] Formát zápisu adresních bodů (was Data RUIAN - výměnný formát)

hanoj ehanoj na gmail.com
Čtvrtek Červen 28 07:00:17 UTC 2012

pokusim se vmisit...

> S tim se pocita, data v tech samplech jsou reseny jak sem si vsim tak,
> ze jedna adresa, je zvolena jako "primarni" a dalsi jsou k ni pripojeny
> jako sekundarni => na budovu se da ta primarni, ostatni se muzou hodit
> jako body.
>
> Samo, technicky spravne by bylo to na tu budovu nahazet podobne, jako je
> to ve zdroji, ale to se obavam v OSM netusim jak udelat, aby to zaroven
> fungovalo - idealni by bylo neco jako hodit tu budovu do relace a adresu
> urcit az v ty relaci, cimz by slo budove dat neomezeny mnozstvi
> [...]
*** Me se vlozeni adresniho bodu do budovy nelibi (pokud to dobre
chapu). Adresni bod je bod uz z nazvu. To ze se zvyrazni budova pod
nim je veci sw a trivialni prostorove analyzy.

Budova se casto sklada z pristavku a privesku a co bude mit adresni
bod, nejvetsi cast budovy?
V Brne je skoro kazdy druhy rohovy dum s dvema adresnimi body. Vazba
budova a adresni bod bude tedy velmi volna, M:N.

Ale urcite at je jeden element (adresni bod) jedna normalni forma,
primarni sekundarni to je spatne...

hanoj