[Talk-cz] Import chráněných území z EEA

Jan Kučera kozuch82 na gmail.com
Neděle Březen 18 11:26:06 UTC 2012

Ahojte,

bohužel jsem při pokusu o import další části chr. území narazil na
softwarové problémy - JOSM nebyl schopen dokončit import cca 12000
uzlů najednou (zkošeno několikrát). Možná to bylo tím, že jsem
rozdělil import na části po cca 2000 uzlech. Kdosi mi pak na
help.osm.org doporučil importovat pouze v celku, tedy vše najednou,
nicméně to jsem zkoušel v úplných začátcích a úspěšnost byla takřka
0%.

Zkusil jsem skript bulk_upload_sax.py
(http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Bulk_upload.py) na Xubuntu 11.10 -
ten se mi choval pro změnu zase dosti šíleně a z mého .osm souboru o
12k uzlech vykouzlil dva changesety po cca 25k uzlech (viz
http://www.openstreetmap.org/user/Kozuch-EEA/edits - pravděpodobně
budu muset revertovat...) ... nechápu, kde ty uzly vzal. Nevíte někdo,
co s tím?

Jaký SW používáte pro importy?

Zdravím,
Kozuch